PŘEDSTAVENÍ ČLENEK DESIGN TEAMU - KATUAN

Hezký den,
na bílou sobotu přívítejte další velice šikovnou scrapařku :) Evičku, kterou znáte pod přezdívkou Katuan



1. V pár větách se nám prosím představ

Jmenuji se Eva, ale většina mne zná pod přezdívkou Katuan. Když mám náladu a volný čas ráda si tvořím. Někdo běhá, někdo sportuje a mne naplňuje scrapbook - jak tvorba tak nákupy materiálu. Dokážu nad stránkama s materiálem sedět hodiny a jen tak se dívat :). 

2. Jak dlouho se scrapu věnuješ, jak ses k němu dostala?

Nedávno jsem to počítala a je to už 6 let. Bože, ten čas běží. Před šesti lety jsem si koupila moje první silikonová razítka se sovičkama - prostě jen tak, že se mi líbily. Jakmile mi došly domů, začala jsem pátrat více a objevovat nové názvy jako "scrapbook", "cardmaking", "akrylový bloček", "horkovzdušná pistole" a další. Dopracovala jsem se k první objednávce materiálu, prvnímu výrobku až po celou velkou pracovnu, kde nevím kam už ten materiál dávat. A stále mám málo :)

3. Co tvoříš nejraději?
Jednoznačně přáníčka. Líbí se mi, jak jsou variabilní, mohu si s nimi pohrát, měnit velikost, umístění obrázků, techniky. Ano, všechno toto jde dělat i na stránkách a podobně. Ale stránku dělám tři dny a více, PL mi zatím moc neříká, ale přáníčka jsou moje :).

4. Máš nějakou oblíbenou pomůcku, značku, materiál?

Že bych měla přímo nějakou oblíbenou značku, od které bych nakupovala pořád, tak to ne. Když se mi něco líbí, koupím si to a nekoukám na značku. Spíše se snažím některým vyhýbat, že s nimi nemám dobré zkušenosti, ale to je tak vše. Za oblíbený materiál mohu označit kytičky, samolepící kamínky a půlperličky. Taky nevím, co bych dělala bez BigShotu nebo plotru Silhouette. Momentálně u mne jede strukturovací pasta, watercolloring a akvarelový papír :). 


5. Vystihuje Tě nějaký styl?

Myslím, že ano. Nedokáži ho přímo pojmenovat, ale holky vždy poznají, že to přání patří ke mě. Ráda se vyblbnu na dětských přáníčkách plných barviček a zvířátek, pak odskočím na chvíli ke svatebním a občas zkusím i nějaké vintage či jiný styl. Takže jednoho stylu se nedržím, to snad ani nejde. Každá občas potřebujeme "voraz" a skočíme jinam, ale myslím, že když chvíli budete sledovat mou tvorbu, za chvíli poznáte které přání ke mě patří :)

6. Jak vypadá Tvůj kreativní proces?

To nechtějte vědět :D. 
Dobře, pokaždé je to jinak. Někdy začnu razítkem, které jsem si den předem vybarvila, někdy zase papírama a hledám k tomu razítko. Ve většině případů tomuto předchází nějaká paletka, sketch nebo lift. Občas mám ale potřebu si jen tak patlat a čekat co z toho vznikne. Jedno ale tyto procesy mají společného. Začínám s čistým stolem a končím s hromadou papírů, razítek, barviček a kytiček naházených na stole a přesouvám svůj tvořící proces na zem. A když není místo tam, tak do chodby, ta je velká :)

7. Co nového by sis ráda vyzkoušela?

Ráda bych uměla dělat stránky. Moc se mi líbí, ale jsou pro mě časově náročné. Než něco uschne a podobně. Jakmile pak mám pozadí, ladím fotku a drobnosti a to je ještě na dýl. Jeden den to naaranžuji, druhý den se mi to nelíbí a třetí den to předělám. A tak stále znova. 






Komentáře

  1. Milá Evičko, tvoříš moc krásně a tvé povídání se moc hezky četlo. :-) Já tě mám spojenou se žirafkami, ale tvůj záběr je mnohem širší. :-) Ukázková přáníčka jsou luxusní.

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, taky se přidávám k Iloně, tvoje přáníčka jsou úžasná, těším se na tvoje články.

    OdpovědětVymazat
  3. Evi, taky se přidávám k Iloně, tvoje přáníčka jsou úžasná, těším se na tvoje články.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda prani jsou famozni! Rada te poznavam a jsi muj vzor ;) je videt, ze se mam jeste co ucit.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky