Společná zahraniční challenge FUSION Wedding Belles

Hezký den,

na webu Fusion už přibývá spousta krásných přáníček podle předlohy. Ač bych řekla, že kombinace barev je skvělá, tak i jednoduchý sketch, holky z DT nějak nestíhaly..i mě skolil bacil, tak jsem přání vytvořila až na poslední chvíli..

Když jsem viděla předlohu s dortíkem, bylo jasné, že přání bude ve světle modré barvě, doplněné záplavou květinek.



Jakmile moje 4-letá dcerka viděla, že jdu dělat přání, okamžitě si vybrala papír a musela si přání udělat také. S prací na BS jsem jí pomohla, sama si pak papír rozstřihla ozdobnými nůžkami a vše nalepila, včetně zlatých kamínků :)


Předloha 



a teď už k členkám týmu :)

KATUAN

Evička použila jednoduchou předlohu doplněnou barvami dle obrázku.


ILČA
Ilča zvolila také jednoduchý sketch v barvách paletky.




MAPO

Martina použila sketch na čtvercový základ




LUCKA

Lucka na svém přání zkombinovala  jednoduchý sketch s barvami dle obrázku.



Díky za návštěvu a případné komentáře.
Katka


Komentáře

  1. Holky, moc díky za spolupráci. Opět je tu vidět několik různých variant, jak si challenge "přeložit" :) díky.

    OdpovědětVymazat
  2. Paráda :) Vždy se na tento článek těším, je to pro mne velká inpirace a vždy si řeknu: wow, takto bych to vůbec neudělala :) Je to boží :)

    OdpovědětVymazat
  3. What perfect embossed texture on the background ... and I love those flowers ... so very glad you joined us at Fusion Card Challenge.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná přehlídka přání. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Beautiful! Thanks for joining us at Fusion!

    OdpovědětVymazat
  6. Beautiful cards! I love the embossing and pretty flowers!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky